Wyjazd do Barda i Pragi

Bardo Śląskie i Praga były celem pielgrzymko-wycieczki, którą zorganizowaliśmy w dn. 27-28 lutego. Wraz z Księdzem Proboszczem zebraliśmy 56 osób, które odwiedziły dwa sanktuaria i podziwiały uroki Kotliny Kłodzkiej i Pragi.
Wyjazd rozpoczął się od Mszy św., którą ks. Rafał Kryś odprawił w sanktuarium Matki Bożej Bardzkiej. Po Mszy każdy z uczestników wyjazdu miał okazję ucałować cudowną figurkę Matki Bożej. Odwiedziliśmy także Muzeum Klasztorne oraz szopkę. Po południu dojechaliśmy do Pragi. Zwiedzanie stolicy Czech rozpoczęliśmy od dzielnicy żydowskiej oraz Rynku Staromiejskiego. Potem Mostem Karola powędrowaliśmy w kierunku Złotej Uliczki, którą obejrzeliśmy jako ostatni punkt zwiedzania pierwszego dnia pobytu w Pradze. Dzień zakończył się noclegiem w hotelu.
Drugi dzień rozpoczęliśmy od Mszy św. w kościele Matki Boskiej Zwycięskiej, gdzie znajduje się cudowna figurka Praskiego Dzieciątka Jezus. Potem przeszliśmy na Hradczany - tam zobaczyliśmy katedrę św. Witta, Zamek Królewski, kościół św. Jerzego oraz Lorettę. Popołudnie i wieczór spędziliśmy już w autokarze, pokonując ok. 400 km. drogi powrotnej do Moszczanki i Skrzebowej.
Wyjazd do Barda Śląskiego i Pragi był drugim organizowanym wspólnie przez nasze Stowarzyszenie i ks. Proboszcza, po listopadowym wyjeździe do Niepokalanowa i Warszawy.